sestdiena, 2017. gada 4. marts

FEBRUĀRA TUKŠIE

Sveikas! Ir pagājis laiciņš kopš mana pēdējā bloga posta. Ļoti centīšos neslinkot un biežāk rakstīt jaunumus šeit! 
Šodien izlēmu izveidot tādu mini apskatu par produktiem,kurus izlietoju tieši februāra mēnesī. Varu pateikt,ka šoreiz ir mazāk kosmētika,taču vairāk tieši kopjošie produkti.


Šādi produkti tika izlietoti februāra mēneša laikā. :)


Tējas koks ir lielisks cīņai ar problemātisku ādu.

  • The Body Shop Tea Tree Skin Cleanser - kopumā neko sliktu nevaru teikt,ļoti stipra tējas koka smarža,kas personīgi man neglaimo,taču ir paciešami. Seju attīra labi,kosmētiku noņēma izcili.
  • Courtin Australian Tea Tree Oil - šo es nebiju lietojusi ikdienā,taču lietoju tad,kad uzmetās uz sejas kāds nesmukums un palīdzēja lieliski! Reizēm jau nākamajā dienā no pumpas nebija ne miņas. Šis,manuprāt,man gāja kādu pus gadu noteikti.
  • Oriflame Tea Tree Corrective Stick - šo zīmulīti es lietoju jau,ja nemaldos trešo iepakojumu. Vienā pusē ir šī zaļā tējas koka eļļa,taču otrā pusē oranžs konsīleris,kuru gan es neizmantoju īsti. Parasti lietoju zaļo pusi,kas izsausina ādas nepilnības,tad kad zaļā puse ir beigusies,pērku atkārtoti :) 



  • Yves Rocher dušas želeja ar bumbieru aromātu - Man ļoti patīk šīs firmas dušas želejas,patīkami smaržo un ir lieliskas :)
  • Inecto Argan Conditioner - matu balzams,neko sliktu nevaru teikt,bet arī izmaiņas nejutu. Šo vērtētu kā neitrālu matu produktu uz neko īpašu necerot.  
  • Keune Intensive Hair Repair - matu maska no Keune,man ļoti patīk šī firma,it īpaši matu maskas. Tomēr, mīļāka ir maska no zaļās keune līnijas. Vienīgais,kas man šīs līnijas maskā patika labāk bija smarža.

  • Essence kopjoša nagu laka ar vīnogu eļļu - lietoju kā bāzi,neko sliktu nevaru teikt.
  • Roku krēms - arī tas pats stāsts - neko sliktu nevaru teikt,ātri iesūcās ādā,tas ir liels pluss.
  • Sierra Bees lūpu balzams - šīs firmas eko lūpu balzami ir labākie,kādi lietoti! Perfekti smaržo,ekoloģiski un baro lūpas. Šim konkrēti bija granātābolu aromāts.
Paldies,ka izlasīji! Uz tikšanos kādā manā nākamajā bloga rakstā! :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru