otrdiena, 2016. gada 6. decembris

RUDENS favorīti & tukšie

Sveikas! Šis ir mazliet aizkavējies raksts no manas puses,kā nekā klāt ir jau decembris,svētku siltuma laiks un,protams,pirms svētku skrējiens,lai viss tiktu paspēts pirms jaunā gada iestāšanās :) Šodien izlēmu rakstīt par saviem rudens favorītiem un dažām lietām,kuras esmu izlietojusi.
Favorīti un izlietotie produkti
Šādi izskatās viss kopumā, sākumā apskatīšu izlietotos produktus.
Izlietotie
Šie noteikti nav visi produkti,kurus esmu rudenī izlietojusi,man netīk glabāt tukšus iepakojumus,tāpēc diemžēl daļa jau ir miskastē.
  • Mixa Micellar Water Anty-dryness Šis micelārais man ļoti patika,noņēma visu kosmētiku,nekādas ādas reakcijas nemanīju. Vienīgais, kas man nesaistīja bija izteiktā smarža.
  • Argan Hair matu pūšamais (matu augšanai?) diemžēl ar krievu valodu esmu uz jūs,tāpēc vairs neatceros kam īsti šis bija domāts. Man ļoti patika produkta smarža,taču nekādas izmaiņas saviem matiem nemanīju.
  • Garnier mineral dezodorants,pirkts atkārtoti,violetā iepakojuma smarža patīk vislabāk no pārējām
Favorīti

  • Bell hipoalerģiskā meikapa bāze Šo es lietoju katru dienu,ļoti patīk! Par šo bāzi man ir raksts  šeit 
  • Catrice Camouflage konsīleris Labs dienās,kad vajag nomaskēt dažus apsārtumus,taču negribās lietot tonālo krēmu. Raksts šeit 
  • Maybelline Fit Me matte+poreless tonālais krēms Lai gan neesmu līdz galam sajūsmā par šo,lēnām sākam sadraudzēties. Raksts šeit

Favorīti
  • Macadamia pūšamais līdzeklis matiem Neko nebiju mēģinājusi no šīs firmas,taču noteikti tas mainīsies.jo smarža ir tik dievīga! Patīk produkta sastāvs
  • Ideal Fresh meikapa noņēmējs Vajadzēja jaunu līdzekli acu kosmētikas noņemšanai un nopirku šo uz atlaidēm. Noņem visu labi,smarža ir neuzbāzīga, patīk!
  • Avon Quick Dry līdzeklis nagu lakas nožūšanai, ļoti eļļains,kad uzpūš,taču nagu laka tiešām nožūst ātrāk,parocīgs.
Favorīti
  • Essence Gel Nail Polish īstenībā es šo neesmu vēl mēģinājusi,taču veikalā tik ļoti iepatikās šī konfekšu rozā krāsa,ka paņēmu ilgi nedomājot
  • Kate Rimmel lūpu krāsa tonī 19, īsts nude tonis,kas man ļoti patīk,lietoju gandrīz katru dienu. Vienīgais,lai gan rakstīts,ka ir ilgnoturīga,tad tam es gan nepiekrītu,jo no manām lūpām noiet jau pus stundas laikā.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru