pirmdiena, 2017. gada 16. janvāris

GOSH Foundation Drops atsauksme & kas man lika vilties!

Sveikas! Šodien pastāstīšu par savu pieredzi. Īsumā - es šo tonālo krēmu laimēju Gosh rīkotajā loterijā. Protams,esmu pateicīga,TAČU .... kad gribēju izvēlēties savai sejas ādai raksturīgāko toni,uzņēmuma pārstāvis apgalvoja,ka tonis ir tikai viens un es nevaru izvēlēties! Protams,ka šis tonis nebija tas,ko vēlos,jo kā jau esmu minējusi,mana sejas āda ir gaiša,taču tonis nebija tas gaišākais. 
Manuprāt,ja tiek rīkota šāda akcija,it ĪPAŠI par tonālo krēmu,ir jābūt opcijai izvēlēties toni! 
Lai vai kā, tonālo krēmu es saņēmu un esmu izmēģinājusi,tāpēc visādā citādā ziņā esmu priecīga.
Saņēmu Gosh Foundation Drops tonī 004 - Natural. Iepakojums ir simpātisks.
Sastāvā ir argana eļļa,kas izcili mitrina ādu un būs piemērots tieši sausas ādas īpašniecei. Vēl īpašs ir tas,ka šī tonālā sastāvs ir bez ūdens un ar SPF10

Visinteresantākais ir tieši tonālā uzklāšana - ar pipeti. Man šāds veids nešķita diez ko ērts,visvairāk man patīk,ja krēmam ir vienkāršs pumpītis,taču ar šo pipeti esot vieglāk dozēt daudzumu,tātad ekonomiska lietošana!
Tonis 004 nav pats gaišākais,taču izpētīju pārējos toņus un varu teikt,ka tie arī nav paši gaišākie. Taču izklājot šo tonālo pa visu seju tomēr tas pielāgojās manai sejas ādai,lai gan 002.tonis man būtu perfekts.
Sedzamība ir lieliska,ja tev nav izteiktu izsitumu. Man ir dažas rētas palikušas un diemžēl šis tonālais nespēja tās pilnvērtīgi nosegt. Pati uzklāšana ir ļoti interesanta,sajūta,ka uz sejas smērētu nevis tonālo līdzekli,bet gan eļļu. :D
Kopumā uz manas taukainās sejas noturās vidēji,es tomēr ieteiktu šo līdzekli sausas un/vai normālas ādas īpašniecei,taču taukainās ādas īpašniecēm tomēr neiesaku.
Plusi:
  1. Ekonomiska uzklāšana ar pipetes palīdzību
  2. Bez parabēniem un smaržvielām
  3. Argana eļļa - ideāls sausai ādai 
  4. Labi pielāgojas sejas tonim
  5. SPF 10
Mīnusi:
  1. Neiesaku taukainai ādai
  2. Tonis ir oranžīgs
Kopumā es IESAKU šo tonālo,ja tev ir SAUSA un/vai nobriedusi sejas āda.
Es NEIESAKU,ja tev ir tendence uz taukainu ādu.
Kur pirkt? - Gosh mājaslapā vai Stockmann (iespējams vēl kur)
Cena - Gosh mājaslapā tie ir 16 eiro,par citām vietām diemžēl nezināšu.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru