ceturtdiena, 2017. gada 5. janvāris

ALKMENE tējas koka līnijas apskats

Sveiciens visiem jaunajā  2017. gadā! Beidzot esmu saņēmusies izveidot savu nākamo bloga rakstu. Bet ir vēl kāda ziņa - izrādās rudens blogu apskatā,esmu 12.vietā no visiem skaistumkopšanas blogiem! Protams,neko daudz jau tas neparāda,jo esmu vēl tikai iesācēja blogu rakstīšanā,taču ceru,ka šogad spēšu pieaicināt arvien vairāk lasītājus! :) 

Šīs dienas raksts būs par vācu zīmola Alkmene kosmētiku,kas skaitās uz eko pusi,t.i, - bez parabēniem,bez silikoniem,kā arī piemērota vegāniem. Cenas Alkmenes kopjošajai kosmētikai arī ir ļoti draudzīgas,ja vēlies zināt manu vērtējumu,lasi zemāk!


Es apskatīju:
  • Alkmene Anti Spot Pad - līdzeklis pret pumpām
  • Alkmene Vegetable Oil Soap - ziepes sejas attīrīšanai



Kopumā ir pieejami vairāki līdzekļi no šīs līnijas,kas ir domāti problemātiskas ādas kopšanai. Es izvēlējos divus no tiem, ziepes sejas mazgāšanai un spot treatment.
Es izvēlējos šos līdzekļus,jo man ir svarīgs sastāvs,it īpaši kopjošajai kosmētikai.
Pirmā lieta ko es sāku lietot bija šis Anti Spot līdzeklis par kuru es biju lasījusi kādā blogā ar slavinošām atsauksmēm. Iepakojums man ļoti patīk,it īpaši uzgalis, ar to ērti uzklāt līdzekli. 
Kā tas jālieto? Es uzklāju līdzekli uz vietas,kur ir uzmetusies pumpa un atstāju nožūt,parasti uz nakti. Ražotājs saka,ka tējas koka īpašības ir dziedinošas un,ka uzklājot šo pumpa ātri vien noies. 
Mana atsauksme: Lai gan lietoju šo līdzekli jau vismaz mēnesi,vēljoprojām nespēju saprast vai tiešām tas palīdz. Lielu atšķirību es tomēr neredzu diemžēl! 


Plusi: 

  1. Labs sastāvs,tējas koks ir liels pluss
  2. Smarža ir neuzbāzīga,dabiska
  3. Ērts iepakojums,droši var paņemt līdzi un kontrolēt cik daudz lieto
  4. Draudzīga cena
Mīnusi:

  1. Lielu atšķirību nejutu
  2. Lai gan nelietoju šo produktu katru dienu,esmu pamanījusi,ka tūbiņa jau sāk iet uz beigām nedaudz.
Kopumā vērtējums: 3.5/5
Otrā lieta ir šīs augu sejas ziepes,kas piemērotas problemātiskai ādas attīrīšanai. Esmu lietojusi šīs ziepes 1 vai 2 reizes un varu teikt,ka man patīk. Tās nesausina ādu un manuprāt,labi attīra seju. Smarža ir neitrāla,kas ir labi. Vienīgais,ko neesmu ievērojusi ir vai šīs ziepes nomazgātu arī kosmētiku :)

Plusi:

  1. Nesausina seju
  2. Labi attīra seju 
  3. Ekonomiskas
Mīnusi: 

  1. Nav
Kopumā vērtējums: 4/5

Tas arī viss! Kopumā,ja tava seja ir jutīga un/vai problemātiska, es ieteiktu pamēģināt kādu no šiem produktiem,varbūt iepatiksies :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru